fredag 11 juni 2010

1 år

I det tomrum du lämnat efter Dig, ekar saknaden.

4 kommentarer:

Wilhelm sa...

Ja, satt och räknade upp alla som dött ifrån mig det senaste året, vissa sörjer man mer än andra, visst, men detta, jag vet inte, det är så sjukt jävla tungt...
Kanske blir en nattpromenad bort till henne inatt, får se, men skall försöka i alla fall..

Elin sa...

till Wilhelm:
Jag kan nte förstå hur det kan kännas att ha mist så många under bara ett år.
Förlusten av Louise är stor. Bara att skriva det här får mig att gråta.
Vill att allt bara ska vara en dröm. En av de värsta jag haft.
Nu vill jag vakna upp. Vakna till hennes varma skratt.

Wilhelm sa...

Elin:
Det känns inte annorlunda för mig än för dig att förlora någon, så du vet nog hur det känns...

Ja, bara att läsa detta får mig till att nästan helt bryta ihop.

Jag vill att allt skall bli en dröm, en dröm som kan förverkliga det man vill, att döda kan komma tillbaka, och få slippa världens brutala verklighet...

Sophie sa...

Kände inte Louise, men har blivit oerhört berörd av hennes historia. Vila i frid.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...