onsdag 12 september 2012

Examinationsuppgift

Det gick ganska bra att somna sen.
Dock vaknade jag vid kl 7 med huvudvärk... Lyckades somna om och vaknade vid kl 10. En bra sovmorgon kanske du tycker men för mig är det ingen riktigt sovmorgon om man går upp innan 12.
Så jag lyckades somna om igen och vaknade 11.45. Låg kvar i sängen de där 15 min innan jag gick upp. Så i dag fick jag äntligen en riktigt sovmorgon!

Nu sitter jag och pluggar och det går inget vidare. Hade det gått bra hade jag inte ens suttit och bloggat...
Jag träffade Clara en snabbis på stan i går då hon kom med tåg och väntade skjuts hem.
Men det var på tok för liten stund och vi bestämde som så att blir jag klar med plugget i dag ska vi leka i morgon.
Så jag vill verkligen bli klar med denna examinationsuppgift... Svårt bara att hitta vettig fakta i all den olika litteraturen vi ska utgå i från och sen skriva akademiskt.
2 tjejer i klassen har redan hoppat av.
Men det alternativet finns inte för mig. Jag bara ska klara det här!

Häst gos i kväll iaf. Behöver jag.

1 kommentar:

Clara sa...

Heja heja!! Jag hoppas att du hinner!! :D :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...