måndag 12 november 2012

update

Hann klart med alla skoluppgifter i tid. Skönt.

I dag har jag kollat på en lgh som var riktigt nice så den kommer jag nog att ta.
Fina golv, fräscht helkaklat badrum och relativt nyrenoverat kök. 
Väggarna var ganska trista men jag får välja tapet och färg så står hyresvärden för det.
Så blir väl att fixa väggarna nu och flytta in på riktigt om ca 2 veckor. Äntligen!

Hoppade extra träningen i dag. Små ångest över det men har gjort något med mitt ena lår så känner att det är viktigare att vila det och satsa på våra egna träningar nu tisdag och onsdag.
Måste ta och skruva min volt nu så jag sätter den. Tävlingen är redan nu på lördag! 

Har sovit sjukt dåligt en tid nu så i går tog jag mina nattmeds. Men tog mig ca 3h att somna iaf.
Hade behövt något starkare men det lär väl inte vårdcentralen skriva ut...

I morgon är det dags för ny kursstart i skolan. Jag hoppas inte den kommer vara lika intensiv som den här har varit.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...