söndag 21 juni 2009

Varför?


Hur har världen kunnat bli så grym? Vart kom allt detta lidande från?
Varför ska det vara så jävla orättvist..

Louise min älskade vän. Jag hoppas verkligen du är på en bättre plats. Jag hann aldrig säga hur mycket jag älskade Dig. Vad Du betydde för mig. Du berörde mig djupt. Du var så begåvad och jag avundade Dig.
Tack för att jag fick vara din vän. Du kommer för alltid ha en plats i mitt hjärta.

Det sägs att tiden kan läka alla sår. Hur kommer det sig då att mitt sår bara blir djupare och verkar aldrig sluta blöda. Jag kan känna hur livet rinner ur min kropp.

Snart orkar jag inte längre..

2 kommentarer:

Zippo sa...

Du skall orka, om inte annat så skall jag se till det!
Hur saker än går, i vått och torrt, varmt och kallt, oavsett vilket, så skall jag finnas vid din sida.
Utan dig är jag inget, med dig är jag hel.
<3

Elin sa...

Tack för att Du finns <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...