onsdag 29 december 2010

Julstök och laddade dagar

Det var ganska längesedan jag satt vid datorn. Jag har inte riktigt haft motivationen.

Denna julen har jag verkligen försökt ha jul fullt ut. Känns som om det var längesedan jag verkligen firade och njöt fullt ut.
Finns ju egentligen ingen mysigare dag på året än julafton. Tyvärr har jag jobbiga minnen som är kopplade runt de här dagarna. Men jag vill inte att de ska förstöra och ta upp mer tid av mitt liv så jag har ignorerat dem allt jag kan.

Jessica var hemma på jul-perm. så i måndags träffade jag henne!
Vi gick på bokstavligen klappjakt då den hade ramlat ur Jessicas väska. Men efter att sprungit runt i stan fått snöras över oss så hittade vi den i en snödriva och tur för mig för jag fick ett par sjukt snygga vantar som Jessica hade gjort helt själv. Ska lägga upp bild på dem sen.
Sen blev det pyssel och te.
Alltid lika underbart att få träffa henne!

Blev ett halvkort inlägg men är inte riktigt på topp idag.
TTYL

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...