tisdag 4 januari 2011

stolt...?

Jag vill börja inlägget med att min A tangent har börjat ge upp så lär bli en del frånvarande av just den bokstaven...

I dag har varit en halv jobbig dag.
Jag har sovit dåligt två nätter i rad nu och min feber vill inte ge med sig.
Om vi nu ska kolla sårbarheter... DBT skadad?!
Iaf så har tankarna varit allmänt jobbiga. Jg känner mig så otroligt misslyckad.
Jag försöker tänka positivt men de mörka tankar tränger in och förstör.
Dagar som den här man önskar man hade en on/off knapp på hjärnan.

I dag skulle det ha varit ett halvår sedan jg skadade mig senast. Men misslyckad som jag är hade jag ett återfall och det är i stället "bara" 3 månader idag.
Men för 7 månader sedan trodde jag ens det skulle vara fullständigt omöjligt att uppnå. Så egentligen ska jag inte fokusera på mitt snesteg utan vara stolt över vad jag faktiskt klarat av. Men så var det de där mörka tankarna som tränger sig in tar över och får mig att känna mig misslyckad..

Nehe försöka äta lite nu kanske. Iaf ska jag göra lite te.
Te is the shit!

2 kommentarer:

Frida sa...

Tack så jättemycket! Det värmer att höra att lilla jag får någon att vilja kämpa.... Det trodde jag aldrig..

Och du, misslyckad för ett uppehåll på 3 månader? Aldrig tjejen! 3 månader är grymt jobbat! Starkt! Se aldrig dina återfall som misslyckanden, bara små bakslag på vägen, för de kommer. Fokusera på alla de dagar som du gått framåt istället för de få du går bakåt...

Unknown sa...

Jag tycker inte alls att du är misslyckad! Det är ju jättebra att det är 3 månader sedan sist! Jag vet hur det är med dem mörka rösterna för de finns i mitt huvud hela tiden. Men som frida sa: du borde fokusera på de dagar som du gått fram istället för bakåt..Jag är verkligen imponerad av dig o att se dig kämpa emot om så bara för 1 timme får mig att driva vidare o försöka hålla mig borta från självskadandet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...