söndag 13 mars 2011

Tussar och objektiv

Var ett par dagar sedan jag skrev här nu. Har varit väldigt upp och ned den här veckan.
Kan jag skylla på min borderline kanske?
Jag kan kolla på en film och må helt okej men sen helt plötsligt är man jätte deppig... Sjukt jobbigt både fysiskt och psykiskt. Men det är iaf inte lika kraftiga svängningar som innan vilket är enormt skönt!

Dagen efter Lovas dag var det min tur att fylla år. Hade en jätte mysig dag med god mat och fina presenter!
Ska skicka efter en liten egen present till mig nästa vecka. Ska köpa ett macro objektiv för här ska ut och krypas bland vårblommorna!

Tyvärr fick jag hoppa av skolan. Strul med läraren... Känner mig misslyckad och som om jag aldrig kommer att komma vidare.
Men jag har tagit nya tag och sökt tre nya utbildningar till sommaren. Lättare ämnen och mindre poäng. Kanske lite mer rimligt. Önska mig lycka till!

Min söta Lova ska ha kattungar i mitten av april och hon har redan blivit rund om magen. Förut trodde jag att hon skulle få 3 små tussar men nu börjar jag nästan fundera på om det inte kan vara 4. Nu är det bara vänta och se! Har börjat skriva en liten namnlista med förslag på vad katterna kan heta. De måste börja på G. Jag har ett par på listan men ni får gärna komma på förslag!!

Nu tänkte jag ta och krypa ner Natti!

2 kommentarer:

Clara sa...

OMG!!!! Kattonge!!! Varför har du inte sagt något!! Jag måste få pussa på dem och få allergichockar!!!
Varför ska namnen börja på G?

Soft med macrot... blir sjukt sugen när jag ser det med :P får ta en fototur för nu kan vi ju låna objektiv av varandra! :)

Det låter smart med skolan för det där du läste innan lät ju helt galet avancerat!!

Ida Eriksson sa...

Hej, tack för svaret :)

Jag själv studerar nämligen jungiansk psykologi (på distans), men har funderat på några freudianska kurser också, så tack för tipset!

Åh, vad mysigt med kattungar! *mys mys*
Namnförslag: Gaia? Gemini? Gypsi? Grace? Gudrun? Genya?
Grim? (det tänkte jag döpa min kattpojk till men det blev Smokey)

Lycka till med kattungarna! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...