onsdag 27 juli 2011

underbara vänner

Jag har varit otroligt dålig på att updatera här då jag har haft sådan hemsk huvudvärk var och varannan dag... Tror det är på grund utav att det är ganska så mycket just nu. Även om det mesta är roliga saker så är jag inte så tålig än. Det blir för mycket helt enkelt. Får försöka tänka på att jag varit sjukskriven sen 08 och inte van vid så högt tempo, många beslut och mina egna höga krav.

Jag måste bara säga det att jag har världens underbaraste vänner. Ändå från Malmö upp till Norrland. De står kvar vid min sida även om jag i mellan åt går in i mitt ide och mår dåligt. De låter sig inte skrämmas av min sjukdom och de står där vid min sida och redo att stötta mig när det behövs.
Jag är lyckligt lottat!

1 kommentar:

Alex sa...

vi är precis lika lyckligt lottade som har dig <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...