lördag 14 juli 2012

BORED

Kom in på min utbildning så till hösten ska jag börja läsa till förskolelärare! Jag är otroligt pepp och det ska bli riktigt kul.


I dag är en sån där dag då allt är riktigt tråkigt. Himlen är alldeles grå och det regnar från och till. I morse gick jag upp åt frukost men hade så tråkigt så gick och la mig igen. Sen gick jag upp och duschade och tänkte att det kanske skulle ge mig lite energi. Funkade icke.
Jag känner mig inte deppig och har heller ingen vidare ångest.
Nej jag har bara tråkigt. Det finns mycket som behövs fixas i lägenheten jag kan måla eller kanske pyssla men nej inget känns kul.
Usch vilken waste denna dagen har varit. Tänk om det vore min sista, vad tragiskt.

1 kommentar:

Katarina sa...

Hoppas du trivs med utbildningen. Jag är också förskollärare och hade inte bytt mitt yrke mot nåt i hela världen <3 Saknar det oerhört nu när jag är sjukskriven. Styrkekramar, då jag läste ditt senaste inlägg också...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...