måndag 23 juli 2012

Nattlig depression?

Så här på kvällen känner jag ofta att jag har inspiration eller lust att skriva av mig här.
När man ligger i sängen och egentligen ska sova. Då kommer tankarna.
Ser också att ofta är mina nattliga blogginlägg lite mer åt det deppiga hållet. Ska försöka att inte låta allt för negativ.
Hatar att blogga från mobilen men här kommer ett inlägg iaf^^

I fredags var det fest och det var minsann riktigt kul!
I dag har jag varit på en strand i stan. Inget jag hade klarat av att göra för något år sedan.
Heja mig!
Fixade kort på wellness i början av veckan och i kväll var jag dit igen och körde ett pass. Kändes bra. Nu gäller det att hålla det på en hälsosam nivå.
Mitt mål är inte att gå ner i vikt utan få tillbaka mina muskler och kondition.
Sommaren bruka automatisk föra med lite extra tjockistankar. Men bara att kämpa i mot!

I morgon ska det bli fint väder och vi har siktat in oss på en dag i stugan.
Nehe om man inte kunde ta och bli lite trött nu. Way to late för att ta några sömnisar...
Dags för lite Kent tror jag allt!
God Natt ^_^




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...