onsdag 31 oktober 2012

Life goes on

I helgen var jag på Halloween sittning i Växjö med Clara och hennes gamla studentförening. En riktigt lyckad kväll!

Jonathan har tyvärr gjort slut och det känns för jävligt. Men vi går i från som vänner.
För tillfället bor vi fortfarande i hop men jag letar efter en lägenhet i stan.
Har troligtvis hittat en jag kan flytta in i redan den 15 november.
Ska och kolla på den på fredag och då bestämma mig för om jag ska ta den eller inte.

Skolan rullar på, hade en stor salstenta i måndags. Tyvärr har pluggandet blivit lidande i allt det här då jag inte orkat fokusera utan haft tusen andra tankar i huvudet.
Så den kommer jag får göra om.
Men annars går det bra i skolan och det känns bra att ha den!

Om bara några veckor så är det dags att göra comeback i trupp gymnastik. Vi ska nämligen iväg och tävla i Småland!
Vi har på några veckor övat in ett fristående. Tydligen har de även anmält mig till trampetten. Var nog minst 2 år sedan jag senaste hoppade trampett men nån volt borde jag väl komma runt på.
Bara hoppas på att vi får tävla i friståendet först. Så om man slår sönder sig på trampetten skulle inte det göra så mycket^^
Beställt profilkläder som jag hoppas hinner komma innan tävlingen!

Nu måste jag börja plugga. Ska till stallet om några timmar...

2 kommentarer:

Clara sa...

Va kult!!! Kanske skulle man försöka ta sig med till Småland så man får heja!? :D

Hade ju velat följa med och kolla lägenheten med! Får hjälpa till att flytta dig ist! :)

Glittervargen sa...

Separationer är alltid jobbiga. Vargkram till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...