fredag 12 oktober 2012

Orimliga krav

I går var jag i stallet och hoppade. Gick riktigt bra och det kändes så otroligt skönt!
Är en sådan bekräftelse när hästen går bra, att man kan det där och vet vad man håller på med.
Jag behövde det där!

Jag har alltid höga krav på mig själv. Men när jag mår psykiskt sämre blir kraven högre. Så pass att det blir orimligt. När jag inte kan uppnå dem blir jag så otroligt arg på mig själv att tårarna bränner bakom ögonlocken.
I tisdags var en sådan dag, jag dansade fristående och när jag inte kunde de nya stegen på första försöket blir jag skitförbannad... Men som vanligt visar jag inget utåt utan vänder alla känslor inåt och riktar dem mot mig själv.
Inte bra och något jag får passa mig för och jobba med...

Kvällen har bestått av LoL men nu ska jag krypa ner i sängen med någon katt och kolla på serie. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...