torsdag 13 december 2012

Ny skapa lust!

I dag åkte kameran fram men blev tyvärr inte alls som jag tänkte mig men ni får se två cam bilder. För bilderna från kameran är inte ens värda att lägga över på datorn...
I går så ritade och målade jag lite. Vet inte vad jag ska tycka men var hur som helst väldigt kul!






Btw berättade jag hur det gick på tävlingen som var för några veckor sedan? Vi vann och kom tvåa men skulle även ha vunnit på trampetten om vår tränare bara hade tagit av sig sin klocka när hon passade...
I går var det uppvisning. Var väldigt oseriöst då jag inte tränat något inför den men gick bra ändå.
Iaf tanke på omständigheterna. 

Nehe försöka få i sig något och kolla på julkalendern? Ligger ju trots allt efter 2 avsnitt.


3 kommentarer:

Clara sa...

Vad hände med klockan?
Bilden du gjort var helt sjukt fin!!! Jag gillar stilen mycket!! Hade jag inte tyckt så synd om henne när jag tittar på den hade jag försökt dra den ur dina händer!!
Fyyyy dig för att ligga efter på julkalendern med!! :)

Anonym sa...

Vackra Elin! Exakt sådär ska du se ut med masken när jag ska fota dig. kanske någon lång svart klänning till.. haha. Får ideer nu! Hoppas inte snön smälter bort nu bara..

Elin sa...

Clara: Haha ja du jag vet inte^^
Tack mamma blev väldigt glad fast min andra tavla verkade vara lite mer poppis på julafton.

Btw vad tyckte du om julkalandern sen? Jag tyckte det spårade lite väl mycket...

Emma: Snön är ju tyvärr borta redan.. Hoppas det kommer lite igen typ vid sportlovet! Annars får vi komma på en ny idé med dem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...