fredag 4 januari 2013

2012


Clara har under några år gjort en sammanfattning av året. Kände mig inspirerad och härmade henne helt enkelt! Dock är mina bilder inte lika proffsiga som hennes.

  • Klippte av håret
  • Städade ut julen och köpte tulpaner
  • Började praktisera
  • Slutade med mina antidepressiva
  • Blev av med gipset 
  • Såg Anna Ternheim
  • Åkte till Thailand

  •  Kom hem från Thailand
  • Fyllde år
  • Åkte till Clara i Växjö 
  • Gjorde påskpyssel på praktiken
  • Blev medicin fri (förutom VB) 
  • Skickade in ansökan till universitetet 
  • Blev sjuk i lunginflamtation och öroninflamation
  • Åkte hem till mormor och morfar och var på sjön för första gången för året
  • Hundvakt åt Ferdinand
  • Ändrade mitt första val från fritidspedagog till förskollärare på skolansökan
  • Var i småland under valborg
  • Åt första glassen på glassiären för säsongen
  • Jonathans bror tog studenten
  • Åkte till mitt älskade Skellefteå
  • Såg Winnerbäck på Öland
  • Åkte till Köpenhamn med Jonathan 
  • Bad, grill och spelkvällar med sommarfolket
  •  Hälsade på Emelie i Malmö
  • Såg Kent
  • Kräftskiva med sommarfolket
  • Var på hästuppvisning 
  • Skrevs ut ur systemet på psykiatrin 
  • Började bli ledare i gymnastiken igen  
  • Bytte stall och ryttarförening
  • Slutade praktiken
  •  Började skolan
  • Började träna truppgymnastik igen
  • Jonathan  gjorde slut
  • Åkte till Växjö och gick på Halloweensittning
  • 2 år sedan jag slutade självskada
  • Gick på Johan Glans
  • Mina gymnaster vann en trampett- tävling
  • Fick min nya lägenhet och började tapetsera om
  • Flyttade
  • Tävlade i truppgymnastik
  • Var kreativ och gjorde egna julklappar
  • Firade julafton hos mormor och morfar
  • Åkte på träningsläger
  • Blev av med min borderline diagnos
  • Firade nyår med fina vänner 

 Året började ganska bra men i det stora hela har det varit ett kämpigt år. Jag har utvecklats och har tagit stora steg framåt i rätt riktning. 
Jag är otroligt tacksam över mina fina vänner och familj.
2013 ska jag jobba på att acceptera och vara nöjd med mig själv.
 

3 kommentarer:

Clara sa...

Jag ser fram emot att dela detta år med dig!! Önskar som bara den att jag kan få ett jobb här och flytta in till stan! Så kan vi ha sconesfrukostar på söndagar och sånt där mysigt! :D

För övrigt måste jag säga att shit va snygg julaftonsklänningen var på!! Heeeelt galet!! Ser ut att sitta som en smäck! Nu ångrar jag det jag sa inför juldagen!! :P

Elin sa...

Detsamma Claran! Hade varit bäst om du kunde flytta in i samma hus till och med hur awesome hade inte det varit?! Ska hålla både tummar och tår att du får ett riktigt toppen jobb inne i stan!

Ja den sitter riktigt bra!! Snyggare på en vad den är när man bara ser den på galge. Jag får ha den en annan gång helt enkelt!

Glittervargen sa...

Hoppas det blir ett superår för dig! Du är på god väg!

Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...