fredag 25 januari 2013

VFU

Jag har gjort min första vecka av fem på praktiken. Att ha umgåtts med barn hela dagarna har fått mig på betydligt bättre humör. Jag känner mig gladare igen trots tidiga morgnar (5.00) och långa dagar med träningar och vänner på kvällarna.

Var till vårdcentralen i början av veckan och han skrev ut både theralen och imovane så nu kan jag somna på kvällarna igen. I bland kräver det stesolid och propavan med. Men har jag bara varit aktiv hela dagen brukar det gå utan! Jag hoppas att jag bara kommer behöva köra så här en kort period nu tills kroppen kommer ihåg hur det går till att sova^^






Bjuder på två bilder från kvällens träning. Trampetten går allmänt dåligt just nu men har iaf börjat köra flickisar själv igen på tumbling, fått upp min volt lite på handvolt- frivolt och så lärt mig hela friståendet. Så det går framåt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...