tisdag 15 januari 2013

Empty walls

Jag fortsätter kämpa på. Sömnen går lite upp och ner och magkatarren blir bara värre. Så också min ångest.
Ringde till vårdcentralen för att förnya mitt recept på mina insomningstabletter. Men nej det fick man inte förnya över telefon så fick en tid om 3 veckor. Nu är det tack och lov bara några dagar kvar. Sen hoppas jag på att få börja sova igen. Jag blir så otroligt sårbar när jag inte får sova ordentligt.

Vi har en stor hemtenta som är den avslutande examinationsuppgiften på den här kursen. Sen är det dags att gå ut på praktik. Äntligen!
Skolan går egentligen bra och har riktigt härliga klasskompisar men ibland känns det övermäktigt.

Har beslutat mig för att vara med på RM nu i vår, i truppgymnastik.
Hålls i Göteborg i år och är en stor tävling som pågår under en helg med lag från hela Sverige som deltar. Har precis lärt mig ett nytt fristående.
Målet är väl rondat flickis sträcktsalto på tumbling. Kommer aldrig att gå. Gäller ju trots allt att vara realistisk. Får ställa upp med min rondat sträcktsalto i stället, då just den där salton är obligatorisk. Jag kommer inte lyckas få upp höjden så pass på min salto efter flickisen att jag skulle komma runt på en sträckt. Nästa år kanske. Vem vet. Wish me luck!

Saker och ting börja komma på plats i lägenheten. Tänkte snart bjuda på lite bilder.
La över mina bilder på datorn från min kamera. Hade jag inte gjort sen i somras så här kommer två bilder som jag tagit förra året.



1 kommentar:

Clara sa...

Jävlar va du lär dig i gymnastiksvängen! Det ska vara du till att lära dig nya saker och utvecklas så mycket vid 24års ålder :P
Härligt att det börjar bli riktigt iordning i lägenheten med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...