torsdag 11 april 2013

Peppad!!

Nu är väskan packad & klar och allt plock hemma är fixat.
I morgon fm går tåget till Göteborg och det är dags för RM och en hel helg fylld av gymnastik!
Vi har haft mycket otur i laget och har 3 gipsade armar och många stukade fötter...
Jag har peppar peppar klarat mig. Vrickad fot två gånger men svullnaden har lagt sig på några dagar.
Gick och blev förkyld i helgen men nu är febern borta och nässprayen nerpackad. Jag är så peppad!
I måndags hade vi sista redskapsträningen och då körde jag rondat flickis salto. Det känns som om allt sitter nu.

Iiiihhh wish us luck!

Bild från TrippelCupen i höstas.
(Jag längst bort)

Bästa tävlingslåten ska vi ha på tumbling!



Clara känner du adrenalinet?! Önskar du stod framför mig i ledet som på den gamla goda tiden...

1 kommentar:

Clara sa...

Hahaha aaaw! :) jao det var tider det!! Känner helt klart peppen!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...