onsdag 22 maj 2013

insta uppdate

Ojdå nu var det sådär längesedan jag skrev igen... Så vad har hänt de senaste veckorna? 

* RM var super kul och gick riktigt bra! Vi satsade att komma någonstans i mitten och vi kom på 30 plats av 63 lag!


* Helgen efter var det DM och där tog vi hem silvret!
* Helgen efter DM tränade vi i nya hallen i Växjö. Gjorde dubbelvolt och annat skoj! Efter ca 4h träning blev jag upplockad av några släktingar. Var dags att åka hem till min kära morfar och mormor. Mormor hade nämligen 75 års kalas!
* Nästa helg åkte jag upp till Clara och hade några awesome dagar med henne. Trots att hon var förkyld, febrig och hade ögoninflammation lagade vi god mat, gick på stan och så klart pratade ikapp. Helgen gick på tok för fort. 


* Vi har också haft uppvisning på gymnastiken med ABBAtema. För en gångskull kändes den välplanerad och organiserad!

* Jag har sprungit blodomloppet med de andra ledarna i gymnastiken. Gick över förväntan bra för min del! Har även anmält mig och ska bli blodgivare. Hur nu det ska gå med min rädsla för nålar^^

Sådär en kortfattad uppdate med bilder från min instagram!

 Bara några få veckor kvar av skolan och det är tur det för motivationen är inte på topp. Innan har jag köpt all kurslitteratur och läst in mig och varit förberedd på alla seminarier osv men "enbart" fått G. Nu gör jag inte mer än vad som krävs och nu trillar alla VG:n in. Vad hände där?

Jag har 2 veckors sommarjobb fixade annars ska jag försöka vila ikapp mig. Bara umgås med familj och vänner, sola, bada och passa på att resa lite. Åh vad jag längtar efter detta sommarlov!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...