onsdag 19 augusti 2009


Idag började jag skolan (1årig konstlinje).
Ångest ångest ångest...
Allt som kunde gå fel gick fel. Jag snubblade hela tiden, jag gick in i folk, jag tappade saker. Jag gick alltid 3m bakom alla andra. Sa inte ett pip.
Grattis Elin hur tror du att du ska kunna få några vänner då egentligen?
När vi äntligen slutat så skyndar jag mig bort till tågstationen.
Yay tåget 1h försenat... Tog buss till Ronneby istället och bytte där till 150 som går till Karlskrona.
Så hem kom jag. Gick till stationen för att hämta min cykel. Cyklar hem. Ramlar med cyklen. Skrubbsår på armen och knät. Nya tröjan sönder..
Dock tre positiva saker!
1. Jag har fått många idéer till mitt skapande och tro linjen kan vara riktigt bra.
2. Duktig på att ramnla med cyklen. Inte en repa på den!
Kastade den åt sidan och fångade upp farten med armen istället.
3. Inga hål i favvis jeansen!

2 kommentarer:

Clara sa...

Uuuuusch!! Inte kul! :(
Lilla gumman!
Det blir bättre nästa gång! Sättigång och prata med dem så kommer de upptäcka hur bra du är :D
Och var ordentlig när du cyklar... gör som jag när jag skjutsar dig! :) hihi
Härligt att linjen verkar bra! :D
Puss!

Anonym sa...

Hur är det med dig Elin? =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...