lördag 12 september 2009


Förlåt för min frånvaro, men jag är inlagd.
Har inte tillgång till internet på sjukhuset.
Just nu är jag är hemma på några timmars perm.
Orkar egentligen inte sitta vid internet. Men ville förklara min totala frånvaro någonstans.
Är inte många som läser min blogg. Men det här är iaf någonting.
Så ja nu vet ni. Jag är inlagd på obestämd tid
Det verkar bli längre än vad jag väntat. Så har redan tankar på att köpa mobiltbredband.
Jag känner mig mer ensam utan internet. Låter patetiskt...
Men jag har alltid den där känslan av tomhet, av ensamhet. De känslorna blir starkare när jag lever undangömd från verkligheten. Jag hoppas på att den känslan skulle lätta lite om jag iaf kan ha internetkontakt med mina vänner.
Det är inte ni som gör något fel, att det är därför jag känner mig ensam. Utan det är min hjärna som alltid tänker mer än vad jag önskar. Så det är helt och hållet mitt fel att ja känner mig ensam. Förlåt.
Nu vill jag att alla ni där ute tar hand om Er.
Elin

10 kommentarer:

Zippit sa...

Ta hand om dig först och främst.
Och vi finns vi som läser din blogg.

Du har inte hört av dig än idag, men jag väntar, får se om du kommer ihåg det sen..

<3

Elin sa...

Jag kommer ihåg ringer så fort jag är tbx på sjukhuset.
Mår inte så bra idag..

Ta hand om Dig du med!!

<3

Anonym sa...

Jag tycker du är amasing! / emma skogh

Kjolle sa...

Men de som läser och flera intill bryr sig!
Jag hoppas verkligen du får smaka på en vändpunkt snart.. och även om mycket går emot dig just nu så ska du veta att du förtjänar så mycket.

Jag och ems tänker på dig Elin <3

Alex sa...

Tänker på dig varje dag <3 Ta hand om dig själv först, du är den viktigaste!

Malin sa...

Egentligen känns det fel av mig att skriva här eftersom vi inte alls känner varandra på det viset. Eller alls för den delen. Men jag vill verkligen att du tar hand om dig och att allt ska bli bra. Jag hoppas verkligen att allt vänder för dig, och det snart. / Malin

Clara sa...

Gumman!! Jag saknar dig så fruktansvärt!!!!
Fyfan Elin! Jag längtar tills du kommer tillbaka!! Den rätta du! Den Elin som njuter av saker och ja... jag får massa minnen av allt vi gjort och det känns så bra i hela kroppen!
För jag älskar varje sekund jag spenderar med dig!!
Jag kommer hem nästa helg, jag vet inte om du kommer se detta... men kan man hälsa på dig på nåt vis eller nåt?

<3

thindance sa...

Tänker på dig<3

Carro sa...

Tänker på dig Elin! Hoppas du ser lite ljus i tunneln snart :). Jag vet vi inte känner varandra så bra men om du vill nått så är det bara att höra av dig.
Varje dag går en tanke till dig.
Det är inte ditt fel heller. Det är den lilla elaka personen inom dig som sitter och säger massa dumt! Jag vet hur det är, den är så svår att tysta ner.

//Carro

Anonym sa...

<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...