fredag 25 februari 2011

Nya favvis byxor

Jag hatar mina äs tankar. Nu när jag var sjuk och gick ner några kilon så var det som ana i huvudet fick mer energi igen.
"Titta vad kläderna sitter bättre nu" osv. Jag försöker inte att lyssna men jag tycker ju hon har rätt...
Jag hade fått in bra matrutiner och kunde äta flera saker jag annars inte brukar tillåta mig att äta. Men så blir man sjuk en vecka och allt rubbas i huvudet. Nu är det bara att kämpa sig upp igen. Brukar gå fortare att komma tbx i vanorna igen när jag varit duktig så länge.
Jag vet att ångesten bara blir så mycket värre om man lyssnar på ana.
Bara jobba extra mycket med mindfulness nu, tills allt rullar på enklare igen.

Jag gick igenom lite i min garderob och jag tog fram mina jeans jag köpte i USA. Jag har alltid tyckt att jag ser stor ut i dem..
Men nu tycker jag att de sitter fint! De har tom gått och blivit mina favvis byxor.
Hörde ni att jag tycker att byxorna sitter bra?!

Progress!!

2 kommentarer:

camilla sa...

Du är helgrym jue tjejen :) fortsätt bara kämpa som du gör nu :D

Ja det är lika bra att utplåna äs helt :D så fort som möjligt haha :)
Men det är farligt läskigt egentligen vilken kraft rösten har verkligen..

Jag äter efter matschema :D 3 mellanmål + frukost, lunc och middag samt två näringsdrycker hehe...en väldans massa mat:p men jag älskar mat, mat är gott :D vad är din favorit rätt? finns de något du fortfarande inte kan äta pga av äs? eller som du tycker e jobbigt?


Åå myspys :D vad blir de för film?
Jag ska bara sitta och slappa och äta resten av kvällen haha^^

Kraam

camilla sa...

Förstår hu du menar :/
Jag har alltid haft mkt svårare för flytande saker hehe och föredrar mat man tuggar :P min favoriträtt är nog något med kyckling tror jag :D älskar kyckling haha :)
Sånt jag tycker är svårt är bla: mejerigrejer, sås, pannkakor, snabbmat osv ..

Åå är den filmen bra? har velat se den sen kom ut på bio :D
Jag såg på melodifestivalen och en massa andra program som gick på tv:n igårkväll haha

Kramisar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...