onsdag 25 maj 2011

kort kort update

Var längesedan jag skrev här nu.
Jag har varit lite nere. Men nu är jag på väg upp igen!

Jag var på IKEA förra helgen. Jag skulle inget köpa men hade ändå 1500:- mindre i plånboken när jag kom hem... Finns alltid någonting man "behöver" när man är där^^
Jag har också varit på bio två gånger sen jag skrev.
Jag har sett Sarahs Nyckel och Hur många lingon finns det i världen?,
två bra filmer.
Sarahs nyckel var väldigt stark. Jag grät flera gånger under filmen.
Jag kan verkligen rekommendera den!
Hur många lingon finns det i världen var en rolig film som visar hur många ser på handikappade. Riktigt söt film.

Jag sökte lite olika distansutbildningar till sommaren och kom in. Så valde den jag tycker verkar roligast. Kursen heter Harry Potter och hans världar och är på 7,5 hp.
Jag hoppas det ska gå bra denna gången. Men nu har jag inte valt någon seriös kurs som sist.
(Började läsa psykologi på engelska i höstas. Det var tufft och när läraren krånglade en massa valde jag att hoppa av).
Tycker det är coolt att man kan få högskolepoäng i ett sånt här ämne!
Wish me Luck^^

3 kommentarer:

Clara sa...

haha kursen går här på linnéuniversitet :P vi har även nån hästpsykologigrej eller vad det var :P här går att hitta allt!

Elin sa...

Nej coolt haha :P
Haha ja det gjorde det verkligen :P

Jessica sa...

Haha, vilket cool kurs! Hoppas det går bra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...