fredag 27 maj 2011

studentBal


I dag måste jag springa ner på stan och köpa en till liten kattlåda till små kisarna. De håller på att lära sig att gå på lådan och det går väl sådär... Dom har en hörna där det ofta händer små olyckor. Så tänkte köpa en låda till och sätta där och se om de fattar hinten.

I dag är det balen för studenterna tänk att det var 4 år sedan jag gick på balen. Tiden går rysligt fort!
Det roligaste med balen tycker jag var alla förberedelser. Prova och välja ut en klänning och sen när själva dagen var inne få håret uppsatt osv.
Själva middagen var inte alls som jag förväntade mig, tyvärr.

Nu får vi ut och dansa lite soldans och hoppas att det inte regnar på dem!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fint kort, du är vacker!
Jag tog aldrig studenten på det "vanliga" sättet tyvärr, var tvungen att hoppa av skolan men fixade mig själv en alternativ student senare, och det fungerade också. Hoppas att du får en fin helg! Ska du göra något särskilt?

Kram Mia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...