måndag 19 december 2011

Lussekatter

Kan börja inlägget med att min kompis var helt oskadd och var inte i närheten av staden.


Förra veckan hade jag saker varje dag inplanerat och höll ett högt tempo för att vara jag. Så i lördags kväll var jag helt slut och somnade i soffan 18.30. Vid kl 22 kryper jag ner i sängen och går inte upp förens strax innan kl 14. Somnade även om en stund efter att jag ätit frukost.

Så efter att haft en riktigt sova dag i går så är jag pigg i dag. Jag har tagit tag i lite saker som att få iväg julkorten. Nu står skaldjurspajen i ugnen och efter att ätit ska det bakas 3:e satsen lussekatter. De går åt i det här hushållet. Jag tycker inte om russinen i lussekatterna men det gör där i mot Gimli. Konstig katt det där.

Nu ringde klockan i köket!

1 kommentar:

camilla sa...

Tack för tipset ska kika upp det :) fast jag äter redan vitaminer så vet inte om de blir för mkt då kanske?

Ha en riktigt bra fortsatt dag :) kraam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...