tisdag 6 december 2011

Pepparkakshus

I dag köpte jag min första julklapp. Köpte även en stjärna jag ska ha i toppen på julgranen.
Tänkte köpa årets gran på torget till helgen. (När jag var liten döpte jag alltid våra granar till Nisse. Blev min uppgift att vattna den och ge den sockerbitar. Brukade alltid bli ledsen när man skulle slänga ut Nisse efter jul...).

Nu i kväll har jag och Jonte gjort ett jätte fint pepparkakshus.
När vi var på IKEA köpte jag en liten ljusslinga jag ska ha i huset. Men den är borta!
Har sprungit runt och letat i hela lägenheten plus källaförådet men den är fortfarande borta.
Arg och ledsen blir jag! Ont i hälsenan har jag fått med efter stått på tå när jag letat på hyllorna.
Missade även Äntligenhemma, för då var jag i tvättstugan.

Tänker sitta och självömka hela kvällen...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...