torsdag 5 april 2012

skickat in ansökan

Jag har precis skickat in min ansökan.
Känns sjukt läskigt.
Fick svar på mailet och distansutbildningen finns inte längre...
Men det är det här jag vill och Jonathan sa att allting löser sig och det är viktigt att jag verkligen utbilda mig till det jag vill då det är något som påverkar min framtid så.

Jag har alltså fått söka till Linnéuniversitetet i Växjö som ligger 10mil från där jag bor i dag.
Att pendla med tåg skulle fungera då det bara tar 1,5h. Men det kommer att bli långa dagar men troligtvis så här jag kommer att göra i början. Känna efter om det verkligen är den här utbildningen jag vill gå.
Känns det rätt kanske jag flyttar in i en etta där. Försöka komma hem så ofta som möjligt och Jonte till mig.

Jag förstorar upp saker, tar ut i förskott och gör allt så mycket jobbigare och mer komplicerat än vad det är.
Först och främst ska vi se om jag kommer in!

3 kommentarer:

Clara sa...

Hade jag vetat att du kom in hade du fått hyra min i andrahand :P haha fast lite krångligt kanske :P

Men alltså, nu vet jag ju inget hru det är på det programmet (vilket är det?) men som vi har antingen för- eller eftermiddagsföreläsningar tex 10-12 eller 13-16 eller liknande, och det har vi typ bara haft 2ggr i veckan eller så! Så du får hoppas på det! :)

Är väl lite jobbigare när det är grupparbeten och sånt bara! Men det ordnar sig!! Hoppas att du kommer in!

Elin sa...

Ja allt brukar ju alltid lösa sig! :)
Jag stressar bara upp mig en massa.
Hoppas att vi också har något sånt och jag kan plugga en del hemifrån :)
Men går ju bra att bo i en liten etta där med om veckodagarna om jag tycker det blir för jobbigt att pendla.

Ja nu får vi hålla tummarna!

Jessica sa...

Jag har inte hängt med riktigt. Vad är det för utbildning?

<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...