lördag 18 augusti 2012

Malmö

Förra helgen var jag i Malmö och hälsade på min fina vän jag inte sett på 2 år.
På lördagen kom älsklingen och så gick vi på Kent som spelade i pilldamsparken.
Om jag räknat rätt så var det 5:e gången jag såg dem och de var lika bra som vanligt. Dock tycker jag de kunde spelat mer gamla låtar.

I onsdags var jag i stallet och tog min första lektion i nya stallet. Var riktigt härligt att vara tbx i sadeln igen. Det behövde jag.
Hade en söt häst som heter Oscar och är 21 år och super pigg.
Man fick göra mycket halvhalter och lägga många volter för att samla upp han i traven för annars rusade han bara iväg.

I går på praktiken klämde jag en pojks fingrar i dörren. Jag fick kämpa för att hålla tillbaks tårana och kämpa mer att inte springa hem.
Jag är ganska klen i psyket just nu och orkar inte stå i mot mycket.
I natt hade jag mardrömmar like the old days...

Måste bara säga att jag har världens finaste vänner. I går träffade jag några av dem och grillade super god mat och lekte charader. Jag och Clara äger!
I kväll blir det lite fest med i stort sett samma gäng tror jag.

Nu måste jag fixa med csn och beställa alla böcker... Klump i magen.
Länk

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...