onsdag 8 augusti 2012

Promenader och annat

Halv kass på att blogga nu för tiden.. Sitter inte mycket vid datorn. Sunt täcken kanske?

So what's up... Försöker komma i gång och träna lite smått igen och tycker det går bra. Var även ledare på ett Gymnastikläger och det var riktigt kul!
Men hjälp vad träningsvärk jag fick av att slänga runt ungar i så många timmar^^
Nästa vecka börjar jag rida igen. Ska testa en ny ridskola då jag inte alls var nöjd med förra.
Hoppas det blir bättre nu! Så mycket värre kan det iaf inte bli.
Har inte ridit sen jag bröt armen. Aldrig haft sånt här långt uppbehåll sen jag bodde i USA. Inte ok!

Fick för mig att rita och måla häromkvällen. Sjukt kul! Ska försöka komma igång lite med det också. Sådan lust till att skapa.
Just nu vill jag så mycket och då brukar det knappt bli någonting i stället. Jag vet jag är konstig.

Jonte har åkt till Sthlm för att träffa lite kompisar så passade på att åka hem till mamma i dag. Vi har gått en riktigt härlig runda. Nu lagar hon mat och det luktar sjukt gott. Sen blir det massage. Bra yrke hon valt hihi.

På fredag ska jag till Malmö och träffa en vän Lördag blir det Kent för hela slanten!!

Söndag blir det att beställa all kurslitteratur till första kursen. Någon som har koll var man kan hitta begagnat? Bara första halvan av kursen kräver 10 böcker...








Bilder från promenaden

1 kommentar:

Clara sa...

Oh my va böcker!! Står det att man ska ha böckerna redo till start? Annars kan en smart grej vara att vänta och se vilka som är absolut nödvändiga. Vissa grejer kan vara referenslitteratur, vet inte hur det ser ut på ert program!!

Iaf köper du billigast böcker på lycknis och för begagnat så har du kurslitteratur.se :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...