söndag 5 juli 2009

Begravningen

Begravningen var jätte vacker. Men det blev för verkligt. Jag förstod på riktigt för första gången att hon verkligen är borta. Jag fick ingen luft. Var rädd att jag skulle tappa kontrollen som jag gjorde då jag fick beskedet att hon gått bort.
Men Jonas var där och stöttade mig.
Fick tänka på vad Jessica sa. Att det här är någonting vackert. Det är som Louise vill ha det.
Och nu är hon på en bättre plats utan smärta.

Nu några dagar senare är jag tillbaks där jag var innan. Louise är inte borta. Hon kommer snart tillbaka.
När jag var på Wiljan var jag påväg att springa in till hennes rum. Tänkte visa min bakgrund på min laptop! Har en bild på henne där. Men så kommer jag på att Louise finns inte mer. Det är därför jag har henne där som skrivbordsunderlägg. För att inte glömma hennes vackra ansikte.

Älskade lilla Louise. Jag kan inte beskriva den saknad jag känner.
Jag är rädd för den kommande smärtan. För snart borde jag förstå att jag är vaken.
Att hon verkligen är borta.
Våran Älskade lilla Louise.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...