torsdag 23 juli 2009

KÄMPA!



Var är jag?
Lever i något slags vakuum.
Det är min bästa vän Jonas som får upp mig
på morgonen.
Han som ser till att jag går och lägger mig.
Om inte han hade funnits i min närhet hade
jag legat helt apatisk, bortglömd
i någon hörna.
Det är iaf så det känns.
Jag vill inte dö jag vill Leva. Men är det
här verkligen att leva?
Jag hoppas att det snart kommer en vändpunkt.
Att jag snart ska kunna skymta ljuset som
jag i så många år, ja så länge jag kan minnas, strävat efter.

Jag är idag 5 månader 3 veckor och 6 dagar ifrån min tatuering.

"jag släpper din hand
för ett helt vanligt återfall
för att få nåt förstört
det var fel som jag sa, det
är sant som du hört
kära vänner i ljus och i mörker
i växlande väster och öst
är ni alltid mitt hopp och
min helande tröst
min helande tröst"

1 kommentar:

Carro sa...

Kämpa kämpa..jag ska försöka klara av 1 vecka nu =)..har tyvärr övergått från att slå mig till att använda sax och naglar =(..

Jag vet du kan klara av det! Tänk bara på när du sitter där i tatueringsstolen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...