söndag 5 juli 2009

Bubbla?


Vad är det med mig egentligen. Känner inte igen mig själv. Jag är som i en bubbla. Utanför allting. Frånvarande och likgiltlig.
Hur kommer jag tillbaka? Kan jag komma tillbaka? Kommer jag då att hamna några steg bakom, få börja om igen?

Förlåt alla som blir lidande på grund utav mig. Önskar jag kunde finnas där.
Haft orken att träffas och umgås.
Men var ska jag hitta min energi?

Jag försöker lägga min fokus på lägenheten. Jonas har hjälpt mig så det börjar sakta men säkert komma på plats. Imorgon kommer möblerna från IKEA. Då ska vi ha bra musik och skruvmejslen i högsta hugg! Vi får se hur många skruvar som blir över. Än så länge ligger vi plus 2 tror jag.


Tack alla som står ut med mig. Det är ni som får mig att fortsätta kämpa <3

3 kommentarer:

Millan sa...

va kul me egen lägenhet! :D grattis o ha d kul med den! :D

Alex sa...

<3

Unknown sa...

Förstår hur du känner..man famlar själv i mörkret och försöker hitta ljuset medan något sticker och trycker en tillbaka i bröstet..tur man ser ljuset då och då =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...