torsdag 20 oktober 2011

1 skadefritt år

I dag är det 1 F***ing år sen jag skadade mig sist!
Känns helt overkligt. Tiden har gått så fort. Har jag verkligen klarat av att hålla mig borta från allt sånt under en så otrolig lång period?

Är fortfarande halv- sjuk.. Börjar bli jobbigt för jag vill börja komma ut och träna. Missat ridningen 3ggr nu. De kommer väl inte låta mig vara med nästa gång för de har glömt vem jag är.

I går köpte jag för första gången något på myrorna. Köpte två stolar (30kr/st!) jag ska pyssla till två sängbord. Kanske slänger upp en bild på slutresultatet sen om jag blir nöjd^^
Har börjat få mer pyssel och tecknar/ måla sug igen. Det gillas.
Funderar på att plocka fram en canvas i morgon och gå wild. Frågan är bara om mina akrylfärger är ok. För jag pallar inte måla med mina oljefärger...
Gjorde en liten beställning från Panduro som kommit. Mest pärlor och så. Inte gjort så mycket smycken men tycker det är kul, så ska prova på lite mer tänkte jag.
Lånat ett par stora stickor av mormor och börjat sticka med. Super bra grej att hålla på med om man har massa ångest!

Nehe nu kom Gimli och blockar skärmen. Ska joina Jonte i köket i stället som fixar chokladpudding. Mums!

2 kommentarer:

Lellan sa...

WOW!! Ett helt år! Fantastiskt bra! Och fler kommer det att bli! Heja dig! F-n vad du är bra!!

Clara sa...

Grattis på ettårsdagen!! :)
(nästa gång jag säger det till dig är det kanske indirekt till en bebis! haha kul tanke bara... haha jag hoppas att alla dina läsare läser denna kommentaren och tror att du är gravid :D kanske ska förklara att så vitt jag vet är du inte det och jag har heller inte hört några planer... mer att det är sällan att man grattar någon på ettårsdagen... vafan jag borde sudda ut allt det här... men jag pallar inte! :))

Du förtjänar verkligen allt härligt!! :) Du kommer inte kunna komma upp och hälsa på mig i höst va? Annars har sas kampanj nu fram till tisdag med billiga biljetter (kolla vuxen ;))

Puss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...