lördag 15 oktober 2011

Sjukling

Jag har nu legat i feber i två veckor, därav min frånvaro. Jag mår bättre nu och hoppas vara helt på fötter på måndag.

Jag har fått lite "semester" från psyk vilket var välbehövligt. Trauma arbetet är helt klart och det är så otroligt skönt att det är över. Känner att det är dags att gå vidare nu. Nu är det tänkt att jag ska få kontakt med arbetsförmedlingen och komma ut på någon praktik. Känns stort och läskigt. Ut i stora världen helt ensam och naken.
Men det här ska gå bra och jag har många runt om mig som peppar.
Jag hade velat praktisera på något dagis, skola eller fritids. Vara i kontakt med barn helt enkelt. Hos barn finns det så mycket glädje och det man ger dem får man tillbaks dubbelt om.
Nu är jag så nära.

1 kommentar:

Hoffen sa...

Härligt att du är frisk från förkylningen! Vad mysigt det låter med praktik :) barn är så goa och underbara.

Värmande kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...