fredag 28 oktober 2011

Trappa ner

Det gick bra att ta sprutan. Armen gjorde bara ont under kvällen sen var det lugnt.
Där i mot så var det som om jag tappade styrka och motorik i armen precis som när jag skadade mig mycket. Otroligt obehaglig känsla jag lyckats glömma.
Nu är jag rädd att den är tillbaks för att stanna...
Förut var jag tvungen att hålla i glas med båda händerna när jag skulle dricka för jag tappade ofta glaset annars.
Jag antar att armen bara är lite svullen och klämmer åt nerver som ger mig den här känslan och så fort svullnaden lagt sig så blir armen normal igen.

Träffade min psykläkare i går och det gick jätte bra. Jag frågade om vi inte kunde börja trappa ner en av mina mediciner och det får jag! Ska inte börja riktigt än men snart så. Vi räknade att det ska ta ca 4 månader att trappa ner den. Hade väldigt jobbiga biverkningar vid insättningen så hoppas jag slipper det nu när vi tar det så långsamt.

Har bokat tid för kastrering till min lilla katt Gimli. Så på onsdag nästa vecka är det dags. Känns sjukt jobbigt men vet att det är ett enkelt ingrepp. Men rädd att han ska ha jätte ont och så kan jag inget göra.


Stolen jag snackade om; Sandpapprat kanterna för att den ska se lite gammal och sliten ut. Sen har jag snickrat dit en liten hylla undertill. Sen har jag använt mig av decoupage teknik på hyllan och själva stolsitsen. Sen har jag stämplat och embossat dit ett E på min stol och ett J på Jonathans. Helt klart värt 30:-

3 kommentarer:

Clara sa...

Fan va snyggt det blev!!! Shit det där E:et blev jättebra! Först tänkte jag att "Shit va snygg stol med det på" jag hade inte en tanke på att det skulle kunna varit du som gjorde det själv!? :O

Jag hoppas efter det här att den här bloggen förvandlas till en inredningsblogg :P

Jag är nyfiken på om ni fått iordning något mer i lägenheten med! :)

Clara sa...

De var verkligen fina!! :)

Jepp, de är supersnygga alla grejorna!! :)
Väskan är köpt på accent, eller hur den heter? På rea till och med! Efter många om och men och många timmars letande. Älskar verkligen den väskan! Precis som jag ville ha den! :) Har du med köpt din där eller?

Clara sa...

haha men ofta ^^
tur vi har så bra stil iaf :P
Snygg väska du har måste jag säga då ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...