tisdag 27 september 2011

pysselkväll


I kväll ska jag på scrapbooking/ pysselkväll på Simsalabim (stans pysselbutik). Jag ska dit med min kontaktperson E. hon är också sådär pysslig av sig så det ska bli kul, hoppas jag.

Känner mig så där nedstämd och konstig. Kan inte sätta fingret på känslan och vet därför inte heller vad jag ska göra för att bli av med den.
Antar att det bara är att försöka köra på så man inte drunknar i ledsamheten.
Kanske ska man leta upp sin gamla stickning och sätta sig lite med den.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Scrapbooking verkar så roligt, vår lilla pysselaffär inne i stan har kurser titt som tätt och ja nu känns det verkligen som att jag borde gå en :)
Hoppas att du mår bättre snar fina och ha en bra kväll!

Kramar

Sesolen sa...

<3 Kramar om fina <3

Jessica sa...

hjärtat mitt, jag hoppas att du är okej. tankarna på dig är många ikväll och saknaden är stor. hör av dig när du orkar och är back on track. jag vill krama dig, dricka te, snacka och ta igen allt. tusen kramar. <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...