måndag 12 september 2011

Invincible

I dag var jag på mitt "första" samtal. Det var riktigt jobbigt och det var längesedan jag kände sådan ångest.
Men jag var sjukt stolt över mig själv när jag gick där ifrån.
Jag var lättat av att jag kunde stänga av de där jobbiga känslorna och komma tillbaks till "livet" igen relativt fort.
Jag och S. satt och pratade om lite ditt och datt tills ångesten hade sjunkit och först då gick jag hem.

När jag kom hem kröp jag upp i soffan med varmchoklad och kanelbulle. För det tycker jag att jag hade förtjänat!

Jonte skickade den här låten till mig i morse och den peppar mig otroligt mycket!
Muse- Invincible

"Follow through
Make your dreams come true
Don't give up the fight
You will be alright"

1 kommentar:

Clara sa...

Svarar här med... eftersom bloggar är efterblivna när det gäller respons! :)
Elin!!!
Bra idé!! Det är ju toppen, får vi verkligen ta och göra! Fast ifs måste du förvänta dig mycket fulare brev än vad du kommer skicka... jag är rädd att du kommer pynta dina till perfektion nämligen! :O

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...