tisdag 6 september 2011

flyttFÅGEL

Varit sämst på att uppdatera här..


Lägenheten börjar ta form! Fick beställning från IKEA igår och vi har skruvat upp hyllor så Jonte har blåsor i händerna^^
Nu ska vi nog kunna packa upp de sista kartongerna.

Har glömt hur sjukt jobbigt det är att flytta.
Men känns som om det här var första gången jag flyttade på riktigt!
När jag flyttade till USA kunde jag bara packa med mig det som fick plats i två resväskor som fick väga max 20kg st.
När mamma var och hälsade på fick hon ta med sig hem vinter grejer och annat plock man shoppat. Men när det väl var dags att flytta hem till Sverige igen efter 7 månader var det precis att vi kunde få med oss allt. Blev lite kvar lämnat och vi fick betala för x antal kilon övervikt, men ändå!
När jag flyttade till min lilla etta och riktiga första egna boende så var det bara kläder och lite plock från mitt flickrum.
I stort sett alla möblerna köpte jag från IKEA som de levererade hem. Så blev inte lika mycket bärande som det blev denna gång.
Usch och fy nu hoppas jag det dröjer länge innan vi flyttar så man hinner glömma hur jobbigt det är!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...