torsdag 25 augusti 2011

trolla bort ärr

Blivit lite halv dålig på att blogga. Jag hinner som aldrig direkt sätta mig vid datorn och bara sitta. Bara varit "viktiga" saker som behövt fixas.

Är som någon konstig stress/ känsla som hänger sig över mig. Men vet inte vad för något det kan vara.
I kväll är en sån där kväll jag verkligen äcklas av mina ärr. Avundsjuk på de i min omgivning och deras fina släta armar...
Jaja har mig själv att skyll antar jag...

I går var jag i stallet igen och fick rida en ny häst. Hon gick som en klocka!
Men usch vilken dålig kondis jag har. Såg helt suddigt och kände mig yr så fick ta många skritt pauser...
Är så otroligt frustrerande att inte vara så pass vältränad jag var förr. Men får väl sakt med säkert börja bygga upp det igen. Men är en väldans balansgång det där. Ett litet snedsteg och jag är rädd att jag kommer ramla dit igen.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på medium med min lilla kisse Gimli. Han är en riktig myskatt han.

1 kommentar:

Malin sa...

Zumba är det roligaste som finns! MAn blandar en mängd danser och varvar pulstoppar och lite styrka och stabilitet :) Testa! Man (jag) har ett leende på läpparna från det att jag går in tills att jag går ut :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...