torsdag 4 augusti 2011

flyttkaos


Jag har haft fullt upp sen i fredags då vi kom in i nya lägenheten. Skulle jag behövt bära en kartong till hade jag lagt benen på ryggen, men på söndag var vi äntligen inne med allt i lägenheten och ettan var städad och klar för besiktningen.
Jag har haft sjuk huvudvärk, ont i magen, feber och kräkts som jag skyller på all denna stress.
Nu får det ta den tid det tar. Vi kommer väl bo i lite flyttkaos ett tag. Men så ska det vara sa Clara. Hon är klok min Clara.

I dag tar jag och Jonte paus. Jag träffade Alex och vi tog en glass på glassiären. Märks att tyskarna har semester för oj vilken kö det var!
Jontes bror är här och vi har ett litet mini lan^^

Jag har funderat jätte mycket på skolan. Sjukt kul kurs men så fort jag tänker på det får jag bara ont i magen.. Jag känner mig så sjukt fail men kommer nog inte slutföra den.. Min terapuet tyckte att få godkänt i kursen var orealistiskt. Att hela grejen med kursen var att jag skulle söka fakta, leta böcker, beställa matrial osv inte få något betyg i den. Så ska man se det från hennes sida har jag klarat det jag skulle! Men jag känner mig så misslyckad ändå... Men nu har jag tagit ett beslut och då behöver jag inte lägga mer tankekraft på det.

Nu ska jag lana vidare!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...