fredag 19 augusti 2011

träninskvärk och krukor

I onsdags var jag och prov red på en ridskola. Tog några lektioner efter jag kom hem från USA men annars har jag haft uppehåll nu på ca 3 år. Jag har inte varit helt utan hästar denna tid men inga lektioner.
Så i onsdags var det dags. Jag var så nervös att jag hade svårt att få ner kopplingen när jag körde dit.
Fick iaf en stabil liten dam och vi red ut en härlig runda i kvällssolen. Nu har jag träningsvärk i benen men ser fram i mot nästa vecka!

I går så trotsade jag och Clara alla hotfulla moln och begav oss till stranden. Faktiskt var det fint väder där, lagom varmt och inga moln.

I dag så var jag och Jonte förbi blomsterlandet efter jag hämtat han på jobbet. Vi köpte lite nice blommor och krukor. Gör sjukt mycket i lägenheten! Nu får vi se om katterna är snälla och håller sig borta från dem.

Nu är det snart CSI XL och mys i soffan som gäller!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...