onsdag 10 augusti 2011

Tokdansa på Hultan

Sitter och väntar på att mamma ska komma. Ska åka och handla lite smått och gott för i kväll blir det middag med Henrik och Clara. Vi ska ha finskor och hela köret och samla vuxenpoäng. Jonte trodde att jag och Clara bara satt och drev. Han har helt enkelt inte varit med oss när vi umgåtts på riktigt haha^^
Vi är en klass för sig hon och jag.

Top 3 bästa minnerna med Clara:
* Tokdansa till the Cardigans på Hultan.
* När vi sprang ut i åskvädret och hoppade i vattenpölar.
* När vi spelade piaon på gymnastikträningen.

Hum nu när jag sitter och funderar kommer jag på så mycket mer. Vi har hittat på så grymt mycket roliga saker. Man kan tro att vi är sånna där kompisar som vuxit upp tsm. Men faktiskt började vi umgås först i början av nian då jag bytte gymnastikförening.

Clara är helt enkelt den bästa vännen man kan ha!




På bilderna: 1, Var på studiebesök på Konsum. 2, Sitta uppe hela natten och spela nintendo 64. 3, Hjälpte till och göra deras New York film. 4, Åkte till mcDonalds mitt i natten bara för att vi blev sugna. 5, Bad i själagölen. 6, cama fast man är i samma rum. 7, När vi kom med till UKD fast vi inte tillhörde någon teaterförening...

2 kommentarer:

Clara sa...

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Snart ska jag börja göra iordning mig för kvällen! :D :D Wiieeeee!!

Hanna H sa...

Så otroligt fina ni är båda två! Det är verkligen vänskap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...