onsdag 16 maj 2012

Gymnastik och Ryamatta

I dag kom mamma och plockade upp mig kl 14 för att jag skulle åka till banken. Mamma hade kollat öppetiderna och de stängde först kl 15 på onsdagar.
Vi kör dit och där sitter en lapp på dörren.
De stängde kl 13 i dag för att det är röd dag i morgon...

Osis men vi körde vidare till Mio där jag och Jonte tittat ut oss en matta. Vi hade tur och de hade en kvar i lager! Blev super snyggt. Tror också jag hittat en tapet jag skulle vilja ha till fondväggen bakom soffan!

I kväll var jag och hälsade på på gympan igen. Oj oj vad kul! En annan gammal gymnast och klasskompis hängde på och vi blåste upp luftkudden och studsade loss medan de andra körde seriöst på tumblinggolvet. Jag gjorde tom rondat flickis själv^^

Nu sitter jag här ny duschad i min hello kitty morgonrock och känner mig väldigt nöjd med dagen!
Jag hoppas att det är öppet på stan i morgon för tänkte gå och handla lite pyssel. Pappa fyller år nästa vecka och jag tänkte göra ett kort. Kul att göra och kul att få.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...