onsdag 23 maj 2012

Sankta Psyko

Köpte Diablo III för några dagar sedan och i dag klarade jag ut det. Det var kul men var ganska kort.
Vi har haft riktigt fint väder. Näst in till sommar värme. I går var jag ut med Jonathan och hans bror till deras stuga. Sjukt mys och så grillade vi god mat.
I dag har jag varit på praktiken och suttit och pärlat ute. Dock väldigt varmt då jag inte vill vara i kortärmat...
Jag vet verkligen inte vad jag ska svara på alla frågor.
De flesta barnen tror jag skulle nöja sig med vilket svar som helst. Men sen finns det ju de där riktigt nyfikna som inte ger sig.
Och vad ska deras föräldrar tycka?
Så jag sitter hellre med långärmat för att slippa det där.

Jag är riktigt sugen på att komma igång och träna ordentligt igen. Saknar att bli sådär riktigt riktigt trött så man känner blodsmak i munnen och inte vet om benen kommer hålla för att gå ner för en trappa eller om man kommer ramla i hop.
Haha det där lät ju inte friskt^^
Men saknar hur som helst att jobba sig riktigt trött.

På tal om trött. Sömnen har blivit lite knas. Har sjukt svårt att somna och mycket myrkrypningar.
Men när jag väl somnat så sover jag och fram på morgonen innan man ska upp brukar jag sova sjukt gott.
Nu ska jag krypa ner och fortsätta lyssna på min ljudbok, Sankta Psyko av Johan Theorin.

Gnatt!

2 kommentarer:

Clara sa...

Haha sluta träna innan du får blodsmak... för då är du över gränsen!!

Inte så konstigt att du inte kan sova när du sitter och spelar hela nätterna heller! :P

Elin sa...

Haha ja det är nog det egentligen :P

Nej det har inte hjälpt med att få bra sömn^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...