tisdag 15 maj 2012

Växlande huvd/ magvärk.

Jag kom på en sak som helt klart är vart att nämnas!
Jag går inte på en enda medicin!!

Man ska absolut inte mixtra själv med sina mediciner men min läkare sa att jag skulle behöva äta min lamotrigin länge och det ville verkligen inte jag... Jag har nu sen i februari trappat ner på den själv och i förgår slutade jag helt. Det har gått hur bra som helst och har inte alls känt mig mer svajig i humöret.

Känns overkligt bra att vara helt utan mediciner. Jag har ju mina VB kvar men det är inte riktigt samma sak.


Jag mår lite konstigt. Ont i huvudet och magen som kommer och går. Ena stunden kan det kännas hur bra som helst nästa känns det som om det är på väg att bli migrän av allting.
Hoppas på att det är bättre i morgon.
Ska och hälsa på på gymnastiken igen då hade jag tänkt. Var dit förra onsdagen och gjorde både flickis och salto. Dock med pass^^
I dag var jag på praktiken och det var en lugn dag då de hade varit ute på utflykt hela dagen fram till mellis så det blev film mys hela em.
Jag har pysslat och spelat spel.
När jag kom hem och kollade igenom posten så hade jag fått brev från Linnéuniversitetet och jag kände hur det pirrade till i magen!
Trodde att jag redan skulle få besked om jag kommit in eller inte. Men då var det bara en påminnelse om en undersökning för att jag har läst en sommarkurs hos dem...


Nehe nu blir huvudet värre igen. Inget Diablo för mig inte blir att stänga ner datorn..

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...