fredag 4 december 2009

Ett ljus i mökret

Äntligen efter så lång väntan ska jag få träffa min stjärnyster Emelie. Ett ljus i mökret.
På tisdag åker jag. Nu på tisdag!
Jag drömde om henne i natt. Vi satt i hennes säng med filtar om oss.
Vi pratade och tog igen all tid. Känslan jag hade var så ovan.
Ingen ångest. Äckel ångesten var borta. Den som annars ständigt står vid min sida.
Inget tar sig igenom våran stjärnmagi <3

Jonas har kommit hem!
Dock hade ingen koala med sig.. Synd!

Idag har jag städat huset åt mamma och pappa. Tog mig ca 6h.
Mamma fyller år idag.
Måste hålla ihop mig.
Tar ett djupt andetag och räknar till 10.

3 kommentarer:

Zippo sa...

Vad skönt att du känner att du har någon som tar bort din ångest!
Hoppas verkligen att din resa blir bra.

Elin sa...

Du är också ett av mina ljus <3
Det gör jag med. Längtan efter den så länge!

Ämeli sa...

Jag räknar ner dagarna tills du äntligen finns här hos mig in real. Jag älskar dig <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...