tisdag 15 december 2009

Snälla försvinn!

Jag är trött på denna ständiga dimma som bara tätnar.
Snälla försvinn!
Jag kan inte tänka klart. Jag får inget gjort. Jag bara famlar fram.

Idag har jag tagit ennu mer blodprover.
De jag tog igår var inte så bra så måste ta om endel. Yay..
Fick reda på att de ska ta mitt BMI. Men jag säger bara HELL NO!

Träffade en läkare idag. De ska ta och rönka mina lungor, kolla om jag är gluten allergiker m.m.
Från och med nu ska jag ta tempen morgon och kväll.
Varför kan man inte bra få vara frisk?

2 kommentarer:

Emelie sa...

Försvinn inte älskade syster, jag kan inte leva utan dig. Kram o jag älskar dig <3

Zippo sa...

Vet vad du menar med den där dimman, hur man vill att den skall försvinna, och det kommer den en dag!

Du får inte försvinna från mig, det skulle jag inte klara av..

Älskar dig.. <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...