onsdag 16 december 2009

Vi för alltid

Jonas nu skriver jag direkt till dig. Jag kommer aldrig med ord kunna beskriva hur mycket du betyder för mig. Vi har kommit varandra så nära på ett sätt jag aldrig gjort med någon annan förut.
Det är så mycket jag vill säga dig men det är inga ord som formulerar sig.
Du har varit där på mina värsta dagar. En klippa jag alltid kan luta mig på.
Vi har varit med om så mycket tillsammans och har minnen ingen kan ta ifrån oss.
Saker som Pyret, vår sten, Nomy, Muffins bak, kojan, filmkvällar eller de nätter vi bara legat bredvid varandra och delat våra innersta tankar.
Vad som än händer kommer jag alltid finnas vid din sida.
Tillsammans ska vi klara det här!

1 kommentar:

Zippo sa...

Tack för dina ord, dem är mycket vackra.

Tillsammans, ja, inte ensamma, utan tillsammans.

Vad som än händer med mig nu vill jag att du skall veta att jag alltid har, och alltid kommer älska dig, gränslöst och utan krav.

Ta hand om dig.. <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...