måndag 14 december 2009

otillräcklig

Det känns som att världen rasar samman. Men jag är så orkeslös. Jag står bara och ser på.
Det känns som att alla runt mig mår dåligt. Men jag är så orkeslös. Står bara och ser på.
Förlåt för min otillräcklighet.

Helgen har jag spenderat i någon slags koma. Med migrän och feber..
Idag har jag varit på provatagningen "psyk- ätstörning" stod det på remissen.
Läkar-samtal på torsdag.
Bild-terapi och DBT idag.
Jag är trött på allting. Jag orkar inte. Kommer ingenstans.
Jag ligger kvar på marken och kan bara se på när alla springer ifrån mig.
Jag vill inte ha det så här. Hur kan jag få en vändning?
Utan att låta helt patetisk och bete mig som en "attention whore" vill jag be om hjälp. För jag orkar inte länge till..

Min och Jonas nya låt NVN Nation- illusion
"Each time you get hurt, I don't want you to change
Because everyone has hopes, you're human after all
The feeling sometimes, wishing you were someone else"
Nu drar vi ett sträck över allt.

Idag går en extra tanke till Johan.

2 kommentarer:

Johan sa...

Elin du är allt annat än otillräcklig! Men du måste se till att du själv orkar, det är viktigast!
Och att du orkar stötta mig som du gör är ett slående bevis på att du verkligen inte är otillräcklig! Det betyder verkligen <3
Som du skrev till mig: Tänk på alla de saker vi ska hitta på tillsammans!
Jag kommer alltid att finnas för dig, oavsett vad som händer med mig. Jag tror på dig ;)

Zippo sa...

Du är inte otillräcklig, inte för mig..
Och du skall inte ta på dig att försöka hålla mig uppe, inte som du mår nu, nu skall du fokusera på dig själv, se till att du har ork för dig själv först!

Vet att mina ord är för fattiga för att tro på, men jag lovar dig, jag skall kämpa på och bevisa för dig att vad jag säger är sant, att jag menar varenda ord utav vad jag säger!
Ord räcker inte till för att beskriva för dig vad jag tycker, känner och menar.
Men jag skall visa dig!

Du och jag mot universum, för alltid <3
Står alltid vid din sida <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...