tisdag 5 januari 2010

Avd. 10


Jaha så var man inlagd igen...
Varit runt på akuten, rönken (Tack Totto som lärt mig en så bra cross), piva och så tian..
Jag verken vill eller orkar gå in på detaljer om varför jag är här.
Jag har grad 1 vak (= någon hos mig 24/7. Även då man ska gå på toa, duscha och sånt där..)
Jag kan verken äta eller dricka så ligger med dropp. Klarat mig från sond en så länge. Men de pratas en massa om LPT.
Jag vill inte mer jag orkar inte!


Jag fick iaf perm. över julafton och det var mysigt. Var ett par timmar hos mormor och morfar. Jag hade visst varit snäll i år och fick många fina saker!

Nyår blev inte alls som jag tänkt.. Det slutade med att jag låg på en bältessäng proppad med lugnande...

Jag citerar Johan "Ett bättre år nu.. snälla.. snälla"

4 kommentarer:

Stjärnsyster sa...

MItt hjärta skriker när det hör hur du har det. Får du lov att ha besök på din avd? <3

Johan sa...

Sätter allt mitt hopp på att det här är vändningen, det kommer bli ett bättre år!
Önskar jag kunde hjälpa dig bära all smärta och ångest, du är den siste som förtjänar detta.
Hoppas att du snart får ta emot besök, då kommer jag komma så ofta du orkar.

Tänker på dig mycket, du betyder Elin!
Kramar om riktigt hårt <3

Unknown sa...

Skäms inte för dina mörka färger
Skäms inte över dina svarta toner

Dölj inte för mig dina förträngda känslor
Dölj inte för mig hur du verkligen känner
Skäms inte för dina mörka färger…

Du behöver inte vara stark nu
Du är redan stark

Tro inte att du är svag
Du är starkare än livet som svek dig
Du är starkare och vackrare än våren
som alltid kommer igen
Den är bara en blek avbild av dig

Skäms aldrig för dina tårar
Låt dem få rinna nedför dina kinder
som jag sjukt och försiktigt vill hålla
i mina varma trygga händer
Varje liten tår är en älskad del av dig

Låt besvikelsen få skölja över dig
och lysa i dina trasiga ögon
Dölj inte för mig det som du
i ditt mörka hjärta tänker

Elin sa...

Till Stjärnsyster <3,
Jag får inte ha besök så länge jag har grad ett vak :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...