fredag 15 januari 2010

Av med grad 1




Idag ska jag försöka skriva ett inlägg med bara positiva saker.
Vi får se hur det går...
Jag skriver en lista i stället så är det lättare att hålla koll på orden.

* Öppnar med en "positiv" och "glad" bild. På min Fighter!
* Jag har blivit av med mitt grad 1 vak!
* Inte behövt sy på drygt 3 veckor!
* Jag drog ut min sond men de verkar inte ha planer på att sätta dit en ny. Iaf inte vad jag hört!
* Eftersom jag är av med min etta har jag fått träffa både C, Zippo och Kjolle!
* I natt sov jag hela natten utan att vakna en massa!
* I dag fick jag komma ut för första gången på snart en månad!
* Tänt ljus hos Louise. Det är så fint hos henne.
* Fick åka till min pyssel butik och spendera över 460:- på papper och pärlor. Fråga mig inte hur jag lyckas^^
* Fått prata med min syster. Hoppas hoppas hoppas på att vi får träffas inom en snar framtid.
* So far har jag klarat mig på min stående benso idag!
* Blivit återförenad med mina älskade Kent skivor.
* Föröskt ta lite kontakt med personer. Så inte jag egentligen.
* Lyckats skriva ett helt inlägg utan att vara negativ och klaga. Tror jag?

1 kommentar:

Zippo sa...

Det här är det mest positiva jag någonsin sett dig skriva tror jag, så visst har du lyckats skriva ett helt inlägg utan att klaga eller vara negativ!
Fortsätt i dem banorna love, du vet att jag tror på dig! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...